hmm, a są takie?
Ciekawa opcja. Inna sprawa to trwałość odbłyśnika, zarówno przy tych LEDach jak i ksenonach :?
Z trwałością przy LED-ach nie powinno być problemu. A z tym ksenonem to taki trochę żart, bo 2500-3000lm to trochę za dużo jak na dzienne na odbłyśniku.
Jak będę miał chwilę to muszę coś pokombinować z porządnymi diodami i może coś się z tego urodzi...
Ostatnio ogarniałem temat LED-ów jako dzienne, ale mi nie świecą (2008 FL), u kolegów z (2010 FL) jest ok.
Nie wiem czy jest jakiś inny sterownik, ale kropeck może coś poradzi.
Niestety piny bardzo ciężko wyciągnąć z wtyczki, więc powodzenia. Wielu je po prostu odcina i zamienia miejscami. Wcześniej wsadziłbym tam 2 druty i podłączył aby sprawdzić czy odwrotnie zadziała.
Niestety piny bardzo ciężko wyciągnąć z wtyczki, więc powodzenia. Wielu je po prostu odcina i zamienia miejscami. Wcześniej wsadziłbym tam 2 druty i podłączył aby sprawdzić czy odwrotnie zadziała.
To prawda,trochę jest dłubania przy tych pinach,żeby je wyjąć,ale da się zrobić.Światełka fajnie świecą ja kupiłem takie
zrób może jakieś zdjęcie MAKRO z kilku kątów.
I w ogóle taka prośba do każdego, kto testuje nowe diody - MAKRO na wprost, 45 stopni i to samo z daleka, z poziomu maski powiedzmy.
Kusi mnie ten mod, ale jeszcze nie znalazłem diod, które:
- nie miałyby efektu "punktacji" na odbłyśniku
- przetestowanych trochę dłużej - potrafi się toto rozlutować od gorąca :?
Na razie najlepsza alternatywa to te żarówki PIAA - ale z kolei mają niebieską bańkę :?
Sposób na obejście kontrolki spalonych żarówek bajt 18. Uczulam jednak, ze sa to ustawienia dla golfiszona, a ze jest to bajt 18, to tym bardziej nalezy uwazac :diabelski_usmiech
Rzeczywiscie teraz sie przyjrzalem na bledy, ktore byly wyswietlane na maxidot-cie. Ale niewątpliwie trop jest w słusznym kierunku i przydałoby sie rozpisać wreszcie bajt 18 co i jak.
Enriquez, Ja mam zamontowane LED-y w dziennych. Przejechane około 7kkm w tym zaliczone gorące klimaty CRO. Dzięki Bogu i Partii póki co nic się z nimi nie dzieje . Klika zdjęć z zamontowania LED-ów znajdziesz u mnie na str. 12
adamza, Aby świeciły wystarczy zamiana, pierwsze wł. trochę mrugały ale potem już było OK za wyjątkiem info o spalonej żarówce kropek znalazł na to lekarstwo :szeroki_usmiech , co prawda wg. niego nie do końca jeszcze podobno wszystko gra bo ja mam ksenonki i coś tam jeszcze musi zmienić Póki jednak co na szafie nic się nie świeci a ledy działają :diabelski_usmiech
eaglemirek, z ciekawości, jeśli wyciągniesz tą ledową żarówkę, zapali się kontrolka spalonej żarówki? Pytam, bo ciekaw jestem czy Kropeck poszedł tą samą drogą, którą znam
Andys, A takiej opcji to nie sprawdzaliśmy i powiem że za bardzo to mi się nie chce dobierać do tych ledów bo wyjmowanie tych kloszy to :evil: No ale jak trzeba będzie to się sprawdzi. Ewentualnie zapytaj Michała bo ja to się na tym kompletnie nie znam :P
Możliwe że coś więcej będę wiedział za tydzień po spocie
Do O2 FL nie trzeba kupować CAN-BUSów.
Wystarczą zwykłe diody na 12V. To tylko kwestia właściwego kodowania.
CAN-BUSy mają zainstalowany zwykły opornik, który pobiera moc 21W - to co mają diody czyli nic. Powoduje to po prostu silne nagrzewanie się lampy i żarówki a w konsekwencji rozlutowania się elementów w środku żarówki. Proponuję nie kombinować z can-busami w ogóle, jeżeli chodzi o lampy _DO JAZDY DZIENNEJ_
Komentarz